Wij hebben hier enkele vragen op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via 030-799 0850.

Hoe kan ik mij bij Symphony aanmelden?

U kunt uzelf aanmelden door ons een bericht te sturen met daarin uw gegevens via onze contactpagina: zie hier. We nemen dan contact met u op om de aanmelding rond te maken. U kunt ook aangemeld worden via uw arts, medisch specialist of bedrijfsarts, uw belangenbehartiger, advocaat, letselschadespecialist, arbeidsdeskundige of een HR medewerker via onze portal, zie hier. Via ons telefoonnummer of via een email naar support@symphony.nl kunt u ook uw vraag stellen.

Heb ik een verwijzing nodig ?

Nee, een aanmelding via onze site door bijvoorbeeld uw huisarts, bedrijfsarts, belangenbehartiger, arbeidsdeskundige of advocaat is voldoende. Symphony biedt verschillende programma’s aan. Wij zullen bij een aanmelding altijd contact opnemen met diegene die de aanmelding heeft gedaan, om missende gegevens zo nodig aan te vullen.

Hoe snel kan ik een afspraak maken?

Symphony hanteert geen wachtlijst, en wil zo snel mogelijk de passende zorg leveren. Als wij in het bezit zijn van uw gegevens, nemen we binnen 2 werkdagen contact met u op om de termijn van de start van het onderzoek te bespreken. Dit kan gemiddeld binnen 2 weken.

Wordt mijn behandeling vergoed?

Onze consultants regelen alle zaken rondom de vergoeding voor uw behandeling met de werkgever, het UWV of via de aansprakelijke partij. U hoeft daarvoor niets te doen. Een behandelprogramma bij Symphony is geen zorgtraject en valt dus niet onder de basiszorgverzekering. Wij brengen nooit kosten in rekening, die niet vooraf geaccordeerd zijn.

 

Hoe lang moet ik wachten voor ik bij Symphony in behandeling kan?

Symphony hanteert geen wachtlijst, en wil zo snel mogelijk de passende zorg leveren. Als wij in het bezit zijn van uw gegevens, nemen we binnen 2 werkdagen contact met u op om de termijn van de start van het onderzoek te bespreken. Dit kan gemiddeld binnen 2 weken.

 

Ik heb verschillende verplichtingen. Wordt hier tijdens mijn behandeling rekening mee gehouden?

Met het inplannen van een traject houden wij rekening met uw huidige situatie, verplichtingen en activiteiten. Wij doen zoveel mogelijk in overleg en in samenwerking met u. Dit neemt niet weg dat de behandeling bij Symphony intensief is en tijd vraagt. Geef bij het onderzoek goed aan hoe uw persoonlijke situatie is, dan vinden we altijd een oplossing.